V eno lastniških nepremičninah običajno s stavbo upravlja lastnik, ki skrbi za to,
da se stavba vzdržuje in da se plačujejo računi za vodo, elektriko in podobno.

Skrb za stranke brez neposrednega, človeškega odnosa do strank pomeni anonimno poslovanje. Naše osnovno vodilo je sodelovanje, ki je lahko v korist obema stranema.

Vsaka stavba potrebuje nekoga, da jo vzdržuje in skrbi za njeno delovanje. V interesu vseh lastnikov je, da je stavba dobro vzdrževana, sicer lahko nastanejo poškodbe, ki zahtevajo dražje sanacije. Drugo pa je potreba po delovanju stavbe in organizaciji življenja vseh stanovalcev.

Pri več lastniških nepremičninah pa s stavbo upravlja upravnik, ki ga izberejo etažni lastniki. Upravljanje stanovanj podrobno določajo Stvarnopravni zakonik, Stanovanjski zakon in Pravilnik o upravljanju večstanovanjskih stavb.

Stavba mora imeti upravnika, če ima več kot dva etažna lastnika in več kot 8 posameznih delov. Upravnika določijo etažni lastniki, kar se šteje za posel rednega upravljanja. Če upravnik ni določen, lahko vsak etažni lastnik predlaga, da ga določi sodišče v nepravdnem postopku.

Stroške upravljanja in stroške, ki izvirajo iz stavbe, krijejo vsi etažni lastniki v skladu s solastniškimi deleži. Delitev stroškov je mogoče s pogodbo o medsebojnih razmerjih, urediti drugače.

Dogovorimo se za osebni posvet

Naše osnovno vodilo je sodelovanje, ki je lahko v korist obema stranema!

Pošljite sporočilo
051 638 076